Passa al contingut principal

MOBILITAT EN GRUP D´ALUMNAT A AGRINIO, ATENES

 




🌍 Experiència Erasmus a Grècia: una aventura inoblidable

Aquest curs, un grup d’alumnes de Formació professional bàsica hem tingut l’oportunitat de viure una experiència única gràcies al programa Erasmus+. La destinació? Grècia, un país ple d’història, cultura i hospitalitat que ens ha captivat des del primer moment.


Diumenge 6 abril. 🛫 L'arribada i la primera impressió

Després d'un vol carregat d'expectatives i nervis, vam aterrar a Atenes. 



Dilluns 7 abril. 🏫 L'estada al centre educatiu grec

Avui hem participat en activitats acadèmiques conjuntes amb l'alumnat grec. 

A primera hora del matí ens ha rebut el director i el secretari del centre, ens han explicat les normes i ens han fet un tour pel mateix. Després hem assisit a classes d´administratiu i també hem visitat el cicle d´estètica.  Durant l´esplai, hem estat xarrant amb els nostres companys i companyes grecs, la qual cosa ens està servint per a millorar el nostre nivell d´anglés
















Dimarts 8 d´abril. 🏫 Continuem amb l'estada al centre educatiu grec

Avui hem participat en una sessió pràctica de fisioteràpia, durant la qual una professora ha realitzat un xicotet massatge a un dels nostres alumnes. Aquesta activitat ha afavorit un ambient distès i ha contribuït a establir vincles d’amistat entre els estudiants participants.

Posteriorment, a la classe del cicle formatiu d’administració, el nostre alumnat ha presentat el nostre institut en llengua anglesa. La presentació ha estat molt ben rebuda pel Director, qui ha expressat la seua satisfacció. Tot seguit, ell mateix ens ha oferit una exposició sobre els aspectes més rellevants de la ciutat.

També hem visitat el cicle formatiu d’estètica, on hem pogut observar diverses pràctiques, en aquesta ocasió realitzades per alumnes d’un altre curs.

Finalment, hem compartit el pati amb els alumnes que hem conegut durant la jornada d’avui.










Dimecres 9 d´abril. Visita cultural

Hem fet un tour cultural. Han vingut a atreplegar-nos a l'hotel. Hem fet l'excursió en minibus, el Director i nosaltres. 

Hem visitat un poblet, dos museus.  Hem anat a vore unes ruines on fan teatre a l'estiu. D'allí hi havien molt bones vistes, d'allí també hem  vist  les salines. Hem passejat per la muntanya. 

El director ha gaudit del tour que hem fet i del respecte que li han trasmés els nostres alumnes, a a gent dels museus i a ell personalment. 







Dijous 10 d´abril.  Continuem amb l'estada al centre educatiu grec

Han vingut a atreplegar-nos a l'hotel. Hem estat en un altre institut de secundaria i estudis musicals, com un conservatori. Hem conegut a altres alumnes, hem estat en algunes classes  i parlant,  jugant amb ells al pati. 
Els alumnes d'Agrinio els han rebut molt emocionats, perquè som espanyols. No sol vindre ací gent d'Espanya. 
👏👏👏
Per finalitzar, el director ens ha realitzat una cerimònia de commiat. 
Per a finalitzar el día el director ha reservat cinema en Anglés, huí 21:30. Tenim el cine al costat de l'hotel. 🤩





Divendres 11 d´abril. Comiat

Hui va ser un dia d'emocions. Hem fet una xicoteta festa de comiat amb balls típics grecs. Vam aprendre el sirtaki i riem moltíssim.


Amb la maleta plena de records, tornem a casa. Grècia ens ha deixat una petjada profunda. Hem aprés, compartit i crescut. Erasmus és molt més que una mobilitat: és una manera d'obrir la ment al món.







Entrades populars d'aquest blog

SELECCIÓ ALUMNAT MOBILITAT ERASMUS. ENTREVISTES

 

CURS DE FORMACIÓ: CONFLICT MANAGEMENT, EMOTIONAL INTELLIGENCE AND BULLYING PREVENTION

 El director del centre i la vicedirectora es troben a Florència realitzant aquest curs de formació emmarcat dins del nostros projecte ka122.  Dia 1. Avui hem dut a terme una jornada educativa molt especial centrada en aspectes essencials per al desenvolupament personal i la convivència a l’aula. L’eix de treball ha girat entorn de quatre temes claus: el bullying , la gestió de conflictes , la resiliència i la psicologia positiva . L’objectiu principal ha estat oferir-nos eines pràctiques per identificar, comprendre i afrontar situacions difícils, tant a nivell individual com col·lectiu. Dia 2  Avui hem vist eines pràctiques per a millorar l'ambient educatiu, realitzant una reflexió profunda sobre com crear aules més humanes, respectuoses i productives. Al cap i a la fi, les aules són microcosmos de la societat i, com a tals, han de ser espais on la cohesió, la resolució de conflictes i la tolerància no siguen només temes d'estudi, sinó principis que guien les interaccio...